طوفان در تهران
تاريخ : 13 / 3 / 1393برچسب:طوفان در تهران,پایگاه اطلاع رسانی خاروانا, | 9:35 | نویسنده : سعید علیزاده

  پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

3 کشته و 27 مجروح در طوفان تهران/ دیوارهای چند ساختمان روی چند خودرو آوار شد

تصاویر استثنایی از طوفان امروز تهران+ 31 تصویر

جامعه > حوادث - ایسنا نوشت:

رییس اورژانس کشور گفت: در پی طوفان امروز 3 تن در پایتخت کشته شدند.

دکتر امین صابری‌نیا افزود: بر اثر وزش طوفان کم‌سابقه بعدازظهر امروز در پایتخت برابر آمار اولیه تا کنون 3 تن از هموطنان بر اثر سقوط درخت در مناطق نارمک و جنت‌آباد جان باختند و 27 نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: 17 نفر از مجروحان در سطح شهر تهران به دلیل وزش باد شدید به دلیل عدم تعادل مجروح شدند و 10 نفر دیگر نیز که مسافر یک دستگاه اتوبوس در مسیر قم بودند با وزش طوفان و از دست رفتن دید راننده در تصادف اتوبوس مذکور مجروح و روانه بیمارستان شدند.

http://www.shafaqna.com/persian/media/k2/galleries/75769/1.jpg

دیوارهای چند ساختمان روی چند خودرو فرو ریخت

فارس نوشت: رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت:‌ طوفان تهران ۱۱۰ کیلومتر در ساعت بود که هم‌اکنون به ۵۰ کیلومتر در ساعت کاهش یافته و به وضعیت عادی رسیده‌ایم.

http://www.shafaqna.com/persian/media/k2/galleries/75769/20.jpg

احمد صادقی درباره طوفان ساعتی پیش در تهران اتفاق افتاد، گفت: هم‌اکنون وضعیت به روال عادی برگشته است و این طوفان قابل پیش‌بینی بوده و باید سازمان هواشناسی این طوفان را پیش‌بینی و اعلام می‌کرد تا توسط رسانه‌های جمعی و صداوسیما هشدارهای لازم به مردم داده می‌شد ولی متأسفانه سازمان هواشناسی از قبل اعلام نکرده است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌ها و نهادهای رسمی تعداد کشته‌شدگان و زخمی‌ها را اعلام می‌کنند، گفت:‌ سه دیوار در منطقه 3 بر اثر شدت طوفان بر روی چندین خودرو فرو ریخت که خوشبختانه خسارت جانی برجای نگذاشت.

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به اینکه این طوفان موجب قطع ده‌ها درخت شد، گفت: براساس اعلام سازمان هواشناسی سرعت باد در اوایل طوفان 110 کیلومتر برآورد شده است که هم‌اکنون به 50 کیلومتر کاهش یافته و وضعیت به حالت عادی بازگشته است.

http://www.shafaqna.com/persian/media/k2/galleries/75769/18.jpg

نسیم نوشت: یک اتوبوس مسافربری در محور قم ـ تهران به دلیل وزش باد و طوفان دچار حادثه شد. مدیر کنترل و هماهنگی سازمان امداد و نجات افزود: سه نفر به دلیل شکسته شدن شیشه‌های اتوبوس مصدوم شدند که توسط نیروهای هلال احمر به بیمارستان هفت تیر شهر ری منتقل شده‌اند

مرتضی مرادی پور گفت: اتوبوس واژگون نشده ولی به دلیل عدم دید کافی از مسیر منحرف شده و با گاردیل کنار جاده برخورد کرده است.



نظرات شما عزیزان:

خاروانالی ممد
ساعت17:54---13 خرداد 1393

با سلام و عرض خسته نباشید
گشتی که در وبلاگ شما می زدم مطالب چندان تازه ای را معکس نکرده اید منظورم اینه که هر کسی می تونه این مطالب را با یک جستجوی بسیار ساده در اینترنت بهش برسه پیشنهاد می کنم که یک تحلیلی از شرایط و اوضاع منطقه ( از جنبه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ...) و به خصوص مشکل دیرینه و نهادینه شده خاروانا یعنی چند تیرگی آنهم بیشتر در زمینه سیاسی را به قلم خودتان تحلیل کنید ارائه یک تحلیل قوی نشان دهنده اشراف شما بر مشکلات و واقعیت های منطقه است. در حال حاضر یکی از مشکلاتی که بدون شک در پیش راه شما در عرصه انتخابات خواهد بود این است که پسر عموی شما در دوره چهارم انتخابات مجلس با وجود اینکه رحیم زاده قبل از یحیی علیزاده اعلام حضور کرده بوده و آمدن خود به عرصه انتخابات مانع از موفقیت رحیم زاده شده است( درست یا نادرست برداشت عمومی این است) قطعا توجیه و ارائه دلائل منطقی در این خصوص می تواند به شما کمک کند در غیر این صورت مطمئن باشید که با این شرایط شما حتی رای کامل خاروانا را هم نخواهید داشت شک نکنید. منتظر تحلیل های جنابعالی هستیم..... موفق باشید
[Web] -


پاسخ:دوست خوبم اگر بااسم مبارک خودتان وارد وبلاگ شوی می توانیم باهم بهتر صحبت کنم .اجازه می دهید بعداز انتخابات باهم صحبت کنیم .چون می ترسم به قول حضرتعالی به حجم چند تیرگی بیشتر افزوده شود.وضع بدتر از این شود.یا از نزدیک باهم صحبت کنیم بخدا بنده آدم لجباز و یک دنده نیستم و حقیقت را خیلی راحت قبول می کنم. منتظر امر شما هستم.درآخر بنده حقیر برای تسویه حساب با هیچ کس و هیچ قومی و طایفه وارد صحنه انتخابات نخواهم شد بنده از نظر فکری وحمایت به همه چه مخالف وچه موافق نیار دارم چون همه ما درد منطقه با علم یقین می دانیم .شاید در بعضی مواقع سلیقه ها فرق می کند .واگر وارد این بحث شوم که خودم خیلی دوست دارم بعضی ها سوء استفاده کنند!من فکر میکنم منطقه آسیب ببیند آنگاه ما مورد لعن ونفرت دیگران باشیم.


.......................
ساعت15:07---13 خرداد 1393
با سلام و عرض خسته نباشید
گشتی که در وبلاگ شما می زدم مطالب چندان تازه ای را معکس نکرده اید منظورم اینه که هر کسی می تونه این مطالب را با یک جستجوی بسیار ساده در اینترنت بهش برسه پیشنهاد می کنم که یک تحلیلی منطقه ( از جنبه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ...) و به خصوص مشکل دیرینه و نهادینه شدن خاروانا یعنی چند تیرگی آنهم بیشتر در زمینه سیاسی را به قلم خودتان تحلیل کنید ارائه یک تحلیل قوی نشان دهنده اشراف شما بر مشکلات و واقعیت های منطقه است. در حال حاضر یکی از مشکلاتی که بدون شک در پیش راه شما در عرصه انتخابات خواهد بود این است که پسر عموی شما در دوره چهارم انتخابات مجلس با وجود اینکه رحیم زاده قبل از یحیی علیزاده اعلام حضور کرده بوده و آمدن خود به عرصه انتخابات مانع از موفقیت رحیم زاده شده است( درست یا نادرست برداشت عمومی این است) قطعا توجیه و ارائه دلائل منطقی در این خصوص می تواند به شما کمک کند در غیر این صورت مطمئن باشید که با این شرایط شما حتی رای کامل خاروانا را هم نخواهید داشت شک نکنید. منتظر تحلیل های جنابعالی هستیم..... موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: